Podmínky
Při každém nákupu na euronova-shop.cz obdržíte zvláštní e-mail od našeho partnera Feedaty, v němž vás vyzve k zanechání recenze na zakoupené zboží nebo na obchod euronova. Feedaty zaručuje certifikované recenze, a proto jsou všechny recenze na našich stránkách opravdové.
Nezáleží na tom, zda je komentář negativní nebo pozitivní: v obou případech jím pomůžete dalším zákazníkům v rozhodování a co nejlepší volbě při nakupování.
Aby byl váš komentář přijat a zveřejněn, prosíme vás, abyste se drželi níže uvedených podmínek. Komentáře, které nebudou respektovat podmínky, nebudou publikovány nebo mohou být ze stránky euronova-shop.cz kdykoli odstraněny.
Recenze budou uveřejněny online do dvou pracovních dní, pokud nedojde ke zpoždění z námi neovlivnitelných důvodů. V případě negativní recenze si zaručujeme 15 pracovních dní pro zhodnocení komentáře a zvážení dalších kroků; během těchto 15 dní se komentář online neobjeví.
Pokud nám chcete zanechat vzkaz ohledně vaší uživatelské zkušenosti na stránkách euronova, můžete nám napsat na  [email protected].

Jak napsat komentář
V poli určeném pro komentáře o obchodě napište prosím o vaší zkušenosti s nákupem bez ohledu na zakoupené zboží.
V tomto poli můžete zhodnotit kvalitu služby, ale ne zakoupené zboží, které má na komentáře své vlastní pole. Zpětná vazba související se zbožím uvedená v poli pro obchod nebude uveřejněna. V poli pro komentáře o zakoupeném zboží uveďte váš osobní názor na zboží a důvod, proč jste se rozhodli pro pozitivní nebo negativní komentář s ohledem na dané zboží (materiál, barva, zpracování apod.).
Velmi užitečné jsou pro ostatní zákazníky komentáře o zboží, které ještě nikdo nekomentoval. Doporučujeme vám neuvádět komentáře ke zboží, které má již komentář o obsahu, s nímž souzníte, pokud byste k němu neměli do dalšího přidat.
Snažte se prosím o hodnocení hvězdami, které odpovídá obsahu vašeho komentáře. Například 5 hvězdiček s nepříliš pozitivním komentářem by mohlo další zákazníky zmást.

Délka komentářů
Podrobné recenze jsou ty nejoceňovanější a o nejvyšší hodnotě pro další zákazníky. Vyhněte se příliš krátkým textům, které neobsahují relevantní informace, nebo příliš dlouhým textům, které by mohli další zákazníci přeskočit.

Čemu se vyhnout
Neodkazujte v komentářích k jiným komentářům: pokud by byl jiný komentář smazán, váš komentář by nemusel dál dávat smysl. Negativní recenze jsou vítány, protože nám umožňují zlepšovat naše služby, pokud jsou však vyjádřeny slušným jazykem.

Co nebude publikováno
  • Sprostá slova, nadávky a nevhodné výrazy
  • Xenofobní narážky, texty s násilným obsahem, texty s politicko-ideologickým obsahem apod.
  • Osobní údaje, telefonní čísla, adresy, e-mailové adresy, URL (bude zveřejněno pouze vaše křestní jméno)
  • Komentáře o obchodě vložené do sekce komentářů o zboží naopak.
  • Texty napsané ve stylu SMS nebo obsahující zkratky, které nejsou obecně známé.
  • Texty vztahující se k jinému zboží, obchodům nebo jiným internetovým stránkám.

Podmínky publikace
bonprix s.r.l. e Zoorate s.r.l., náš partner, jsou oba vlastníky zaslaných komentářů. Zaručujeme si právo nepublikovat nebo smazat komentáře podle výše uvedených podmínek. Publikováním recenze přenecháváte bonprix, definitivně a zdarma, právo na použití vašeho komentáře a jeho obsahu, a to po celém světě; odesláním komentáře také potvrzujete, že komentář nenarušuje práva třetích osob.
Pokud vás zajímá, jak nakládáme s vašimi osobními údaji, podívejte se na naši  "privacy policy".