Způsob dopravy
DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 500 Kč
A DÁLE
Prodloužili jsme možnost vrácení zboží na 60 dní.
 

Způsob dopravy

 

Zboží je doručováno Českou poštou po celém území České republiky.

Balík je možné dopravit na fakturační adresu nebo na jinou zvolenou adresu.

 

Termín dopravy

 

Dodávka zboží následuje v termínu 8–10 pracovních dní od chvíle obdržení objednávky.

Zboží, které je na dodacím listu uvedené jako ZAŠLEME BRZY, vám bude odesláno na naše náklady, jakmile bude znovu na skladě.

Pokud objednávka obsahuje zboží s výšivkou na přání, bude termín jejího doručení o něco delší. Tyto výrobky není možné vrátit.


Cena za dopravu
 

129 Kč při volbě dodávky na nejbližší provozovnu pošty náležející k adrese uvedené na zásilce („na poštu“) nebo na adresu uvedenou na objednávce („do ruky“).


 

Časté dotazy

Dodávka zboží následuje v termínu 8–10 pracovních dní od chvíle obdržení objednávky.

  • Při doručení balíku Českou poštou najdete ve schránce lístek, se kterým pak stačí zajít na danou poštu po datu uvedeném na lístku.

  • Doprava “do ruky” nebo “na poštu” stojí 129 Kč.

Zboží odesíláme pouze na území České republiky.

Ano, můžete zadat novou adresu při objedávání zboží, a to v kroku č. 3. Nezapomeňte, že po odeslání objednávky není již možné aktuální doručovací adresu změnit.

Ano, je možné adresu změnit přibližně do hodiny pod odeslání objednávky. Dokud u objednávky v Můj účet vidíte možnost kliknout na tlačítko “Zrušit objednávku”, je možné se telefonicky spojit s naším Zákaznickým centrem a sdělit nám novou doručovací adresu. Pokud uvedené tlačítko v Můj účet nevidíte, nemůžeme objednávku ani doručovací adresu bohužel dále upravovat.

Zásilku můžete sledovat, pokud:
  • se zaregistrujete na Můj účet na stránce Euronova
  • nebo zavoláte na naše Zákaznické centrum na číslo 848 800 404.*

*Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 13.00 hodin.