Způsob dopravy
Doprava zdarma při nákupu nad 500 Kč


Způsob dopravy

  • Zboží je doručováno Českou poštou po celém území České republiky.
  • Balík je možné dopravit na fakturační adresu nebo na jinou zvolenou adresu.

Termín dopravy

  • Dodávka zboží následuje v termínu 8–10 pracovních dní od chvíle obdržení objednávky.
  • Zboží, které je na dodacím listu uvedené jako ZAŠLEME BRZY, vám bude odesláno na naše náklady, jakmile bude znovu na skladě.
  • Pokud objednávka obsahuje zboží s výšivkou na přání, bude termín jejího doručení o něco delší. Tyto výrobky není možné vrátit.

Cena za dopravu

  • 129 Kč při volbě dodávky na nejbližší provozovnu pošty náležející k adrese uvedené na zásilce („na poštu“) nebo na adresu uvedenou na objednávce („do ruky“).


Časté dotazy

Dodávka zboží následuje v termínu 8–10 pracovních dní od chvíle obdržení objednávky.
  • Při doručení balíku Českou poštou najdete ve schránce lístek, se kterým pak stačí zajít na danou poštu po datu uvedeném na lístku.
  • Doprava “do ruky” nebo “na poštu” stojí 129 Kč.
Zboží odesíláme pouze na území České republiky.
Ano, můžete zadat novou adresu při objedávání zboží, a to v kroku č. 3. Nezapomeňte, že po odeslání objednávky není již možné aktuální doručovací adresu změnit.
Ano, je možné adresu změnit přibližně do hodiny pod odeslání objednávky. Dokud u objednávky v Můj účet vidíte možnost kliknout na tlačítko “Zrušit objednávku”, je možné se telefonicky spojit s naším Zákaznickým centrem a sdělit nám novou doručovací adresu. Pokud uvedené tlačítko v Můj účet nevidíte, nemůžeme objednávku ani doručovací adresu bohužel dále upravovat.
Zásilku můžete sledovat, pokud:
  • se zaregistrujete na Můj účet na stránce Euronova
  • nebo zavoláte na naše Zákaznické centrum na číslo 848 800 404.*

*Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 13.00 hodin.