Servis > Covid 19 > Covid 19: Informace o službách

Covid 19: Informace o službách

Informace o objednávkách, dopravě a vrácení zboží
COVID-19: Aktuální vývoj krizové situace způsobené šířením koronaviru je pro každého z nás obrovskou výzvou: každý nový den před nás staví další otázky a pochybnosti. I tým Euronova pracuje intenzivně na tom, abychom našli ty správné odpovědi a řešení. A nezapomínáme, že v jednotě je síla. Rádi bychom tak poděkovali všem, kteří každý den odhodlaně pracují na řešení nastalé krize. Každý z nás se snaží chovat co nejzodpovědněji a chránit tak sebe a své blízké. Jsme přesvědčeni, že pokud budeme následovat doporučení odborníků, bude tohle náročné a těžké období brzy jen vzpomínkou. Společně jej překonáme. Opatrujte se!

1) Můžu dál objednávat z internetového obchodu?
Jasně! Můžete objednávat jako obvykle. Nevadí, že musíte být zavření doma – na našich stránkách najdete právě v tomto období speciální akce a slevy, které jsme pro Vás připravili.

2) Bude mi doručeno objednané zboží?
Vzhledem ke krizové situaci Covid-19 budou balíky doručovány podle časových možností a omezení daných aktuálními předpisy vyplývajícími z krizové situace Covid-19. Naše Zákaznické centrum je Vám k dispozici jako obvykle.

3) Můžu vrátit zboží jako obvykle?
Ano, pokud chcete zboží vrátit, postupujte jako obvykle.

4) Kolik mám času na vrácení zboží?
Vzhledem k výjimečné situaci je možné vrátit zboží až do 30 dní místo obvyklých 14 dní.